Politica de retur – Feeling Wild

Politica de retur

Aceste prevederi se completează în mod corespunzător cu Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, republicată și modificată și cu Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. 

Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere aparține exclusiv persoanelor fizice sau grupurilor de persoane fizice constituite în asociații, întrucât fondul activ al legislației prevede că doar persoanele fizice sunt consumatori, nu și persoanele juridice, conform art 2, pct.1 al OUG 34/2014.

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, Utilizatorul are dreptul să se retragă din contractul încheiat la distanță (prin intermediul magazinului virtual), fără a preciza motivele și fără a suporta penalități, în termen de 14 zile calendaristice. Returnarea se face pe cheltuiala clientului.

Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele achiziționate prin intermediul unui contract încheiat la distanță, care au fost livrate în baza unei comenzi primite și confirmate prin e-mail sau prin intermediul unui apel telefonic. 

Dreptul de retragere nu este aplicabil produselor achiziționate fizic din magazin (prin prezentarea cumpărătorului la punctul de lucru al societății FEELINGWILD SRL, situație în care contractul părților se încheie la acel moment, fără intervenția mijloacelor de comunicare la distanță).

Perioada de retragere expiră după 14 zile, termen care curge din ziua în care Utilizatorul (sau o parte terţă, alta decât transportatorul), intră în posesia fizică a produselor. 

Pentru a exercita dreptul de retragere, Utilizatorul trebuie să informeze societatea FEELINGWILD SRL cu privire la decizia de retragere din contract, utilizând acest formular de retur.

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient că Utilizatorul să transmită formularul de retur, însoţit de factura scanată/pozată, înainte de expirarea perioadei de retragere. 

În cazul în care Utilizatorul se retrage din contract, societatea FEELINGWILD SRL va rambursa suma pe care a primit-o de la Utilizator, mai puțin costurile suplimentare. 

Costurile suplimentare reprezintă costuri de transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări ale bunului utilizat. Aceste costuri suplimentare urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere. 

Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere (următoarele produse nu vor putea fi returnate):

  1. produsele dezmembrate sau cele cărora le lipsesc accesoriile;
  2. produsele ale căror etichete de identificare sunt deteriorate sau lipsesc cu desăvârșire;
  3. produsele cărora le lipsesc componentele originale;
  4. produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate (de ex. au fost vopsite, au fost demontate și remontate, au fost sudate, au suferit montaje)
  5. Coletele care au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport.

În egală măsură, ne rezervăm dreptul de a refuza returul corespunzător dreptului de retragere și în ipoteza în care ne vom afla în ipoteza unor abuzuri dovedite, conform art. 14 din OUG nr. 34/2014.

În cazul în care au fost achizitionate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans și care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna.

Pentru produsele comandate cu avans la care clientul renunță din varii motive, vânzătorul poate reține până la 100% din avansul înaintat de client.

 

Amintim că dreptul de retragere există pentru a permite Utilizatorului să examineze produsele, așa cum ar face-o într-un magazin fizic, iar nu pentru a oferi Utilizatorului 14 zile de utilizare gratuita.



Copyright © 2023 Feeling Wild. Toate drepturile rezervate.